7 Eylül 2013 Cumartesi

İhtiyaç Duyuyorum Sana

ben sana çok ihtiyaç duyuyorum, kalbine yatıp huzur bulmaya, gözlerinin içine girip sonsuzluğa yolculuk etmeye, ellerinin ısısıyla yanmaya, saçlarına dokunup tüm dertlerimi unutmaya ihtiyacım oluyor
ben çok ihtiyaç duyuyorum sana
her şey üstüme geldiğinde
umudumu yitirdiğimde
çaresiz hissettiğimde
tutunacak tek dalım oluyorsun çünkü
ben çok ihtiyaç duyuyorum sana
daha önce hiç sevmediğimin , gerçek sevgiyi tatmadığımın elle tutulur örneği olduğun için çok ihtiyaç duyuyorum sana
sen olmazsan sevgiyi unuturum , ne olduğunu bilemem diye korkuyorum
sevginin ne olduğuyla ilgili bir fikrim kalmaz çünkü o zaman
ben hiç sevmemişim ve hiç canım yanmamış seni tanıyıp aşık olana kadar
ben hiç, biri ağlıyor diye sonsuz olmak yokolmak istemedim daha önce
ben hiç , birinin canı yanınca benliğime kadar sızlamadım
ben hiç gülmedim hiç ağlamadım hiç sevinmedim seninle yaşadıklarımı görünce
ben hiç varolmadım
ben hiç nefes almadım
meğer ben hiç yaşamamışım senden önce
yokmuşum
varolmuşum
iyi ki varsın
iyi ki
çünkü
ben çok ihtiyaç duyuyorum sana

...

Ersin PERK

ersin perk, yazı, şiir oku

1 yorum: